OPRAVA TURBA „Made in REMA TURBO“

Provádíme opravy turbodmychadel všech velikostí a typů – vždy v potřebném rozsahu, v krátkém dodacím termínu a ve výjimečném poměru kvalita/cena.

Z hlediska rozsahu rozlišujeme 3 typy oprav

ROZSAH OPRAVY CENAZÁRUKA
Základní oprava více 2 000 - 4 000 Kč záruka na ventil 12 měsíců (jedná se pouze o čištění)
Motor padá do nouzového režimu (pouze VNT TD tzn. s proměnnou geometrií): vyčištění, dekarbonizace, seřízení případně výměna akčního ventilu
Střední oprava více 6 000 - 9 000 Kč 12 měsíců
Výskyt oleje v sání (v intercooleru), mírně zvětšená vůle na rotoru: výměna ložisek, těsnících kroužků, renovace, případně výměna rotoru ,dmychadlového kola
Generální oprava více od 9 000 Kč

24 měsíců pro osobní automobily (na ventil-actuator pouze 12 měsíců)

12 měsíců pro nákladní automobily

Kompletní výměna středového uložení (obdoba „X Systemu“)

Ceny jsou orientační, přesná cena Vám bude sdělena po demontáži turbodmychadla a oprava bude provedena po Vašem odsouhlasení.



Technologické vybavení, pečlivost, přesnost, čistota a zkušenosti = kvalitní oprava.

Nově vybavené "cleaning centrum" to jsou pískovací stroje s korundem, balotinou (skleněné kuličky) či s ocelovými kuličkami, vysokotlaká karuselová pračka vybavená tryskou na proplachování mazacích kanálků tlakem 160 bar, ultrazvukové pračky.

Stěžejní operací při opravě turbodmychadla je vyvážení. Nevývaha způsobuje hluk, vibrace a negativně ovlivňuje životnost turbodmychadla.

Vyvažování kompletního ložiskového středu v celém rozsahu provozních otáček (až 200.000 ot/min.).
Výstupem je protokol znázorňující nevývahu (g) na otáčkách:


Většina turbodmychadel pro dieselové motory osobních a lehkých užitkových automobilů jsou tzv. VNT (VGT), tzn. regulovaná s proměnnou geometrií rozváděcích (regulačních) lopatek



Tyto lopatky jsou ovládány podtlakovým, příp. tlakovým ventilem nebo elektronicky ovládaným akčním členem (actuator, akční člen). Správná funkce tohoto ventilu - actuatoru je velmi důležitá pro správnou funkci celého turbodmychadla. Při opravě elektronického actuatoru je zpravidla nutné přehrát znovu software do řídící jednotky vozidla.

Montáž turbodmychadel v naší firmě snese ta nejpřísnější měřítka požadavků na čistotu, přesnost a odbornost mechaniků

Pro správnou funkci regulace turbodmychadla je nutné nastavení min. průtoku spalin v krajní poloze lopatkového mechanismu tzv. „min. Flow“

 

Zvláštní kapitolou jsou opravy turbodmychadel
VGT HY40, HY55, HE531 pro motory Iveco Cursor 8,10,13

Turbodmychadlo s regulací proměnnou geometrií turbínové skříně, snímačem otáček, chlazené vodou - turbodmychadlo zabezpečující společně s palivovým systémem nízkou spotřebu, nízké emise, dobrý průběh momentové a výkonové křivky.

Na druhé straně turbodmychadlo s velkým množstvím slabých míst (viz. foto), turbodmychadlo drahé a s poměrně malou životností.

Vzhledem k množství těchto motorů na trhu jsme vyvinuli technické řešení pro odstranění těchto závad.

Jako jediní v ČR provádíme kompletní opravy těchto turbodmychadel v rozsahu GO, tzn. včetně výměny rotorů, regulačních výsuvníků, řešet, klik atd. v cenové relaci 50% ceny nového.

Volejte zdarma zelenou linku 800 10 10 55
Pošlete poptávku